sâmbătă, 13 iulie 2013

Trecut plin de greseli

As da orice,sa dau timpu`-napoi,
Pentru a retrai momentele in doi.
Sa  simt din nou,ce am simtit atunci,
Pan` cand a mea iubire,departe s-o arunci.


Acum eu fara tine,pustie am ramas,
Culoarea vietii mele,e plina de contrast.
Incerc s-aprind din nou,scanteia ce s-a stins,
Dar  imposibil este,ca o stea de atins.


Ma tem ca gheata rece,la inima-a patruns,
Acum noi fiecare,pe alt drum am ajuns.
Mi-e dor sa stam pe iarba,si sa privim spre stele,
Mi-e dor de clipele frumoase..mi-e dor de ele!

Cu lacrimi de stele,plang de dorul tau,
Si ma inec in ciuda,ca mi-ai facut numai rau.
Si ma gandesc mai bine,caci tot ce am gresit,
A fost doar ca in viata,pe tine te-am iubit!

Unica mea gresala,sa sti,asta a fost,
Sa fiu o stea cazuta,ce nu mai are rost.
Desi rau mi-ai facut,eu inca te iubesc,
Si o pot spune sincer,fara sa ma gandesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu